Parametry služby Aktion CLOUD

Pokud požadujete řešení pro vyšší počet osob, připravíme vám individuální nabídku.
osob

Tuto volbu potřebujete v případě, pokud pomocí docházkových snímačů budete navíc otevírat vstupní dveře nebo turniket.
Dále pro řešení přístupových systémů v budově nebo dálkové ovládání vstupů či vjezdů z mobilní aplikace.
zařízení

Rozšiřující možnosti

  • Plánování a schvalování dovolené, práce z domu, služebních cest, přesčasů a dalších složek
  • Automatická kontrola nároků na dovolenou, sickday a náhradní volno při podání žádosti
  • E-mailové a mobilní notifikace pro vedoucí i zaměstnance
  • Základní licence obsahuje možnost výběru z cca 20 přednastavených předpisů pokrývající běžný provoz společnosti
  • Dále základní licence obsahuje možnost vytvoření dalších 5 individuálních předpisů pro odlišná nastavení pravidel výpočtu docházky, přestávek, stravenek a pracovních cest, nastavení směn, limitů a dalších pro různé skupiny pracovníků.
  • Volba předpisy navíc umožní vytvářet další vlastní předpisy pro vyšší míru individualizace systému
  • Každé osobě lze vytvořit virtuální kartu eCard do mobilu
  • Nepotřebujete používat klasické ID karty
  • Zakoupený docházkový nebo přístupový snímač musí být vybaven modulem BTe
  • Uchování historie průchodů osob a událostí po dobu 12 měsíců.
  • V základní přístupové licenci pro 3 zařízení (ZDARMA) není historie ukládána.
  • Prodloužení uchování historie docházkových dat, průchodů a událostí nad rámec běžné doby 3 let.

Platební podmínky

0,00
(cena za měsíc 0 )

Nevyhovují vám parametry služby? Napište nám